Mevlana Değişim Programı Bölüm/Program Koordinatörleri için tıklayınız.
MEVLANA DEĞİŞİM PROGRAMI BÖLÜM/PROGRAM KOORDİNATÖRÜ GÖREV TANIMI | |
Giden Öğrenci Öğrenim Hareketliliği |
*Bağlı bulunduğu bölüm/program ikili anlaşmalarını yapmak,
*Öğrencinin gidişinin uygunluğuna ilişkin ilgili bölüm/programdan yönetim kurulu kararı çıkarttırmak, *Öğrencinin ders seçimine ve ekle-sil işlemlerinin gerçekleştirmesine yardımcı olmak, *Öğrenci yurtdışındayken akademik boyutta yaşayacağı sıkıntılara çözüm önerisi sunmak ve öğrencinin akademik boyuttaki sorularını cevaplamak, *Öğrencinin gitmeden önce ve döndükten sonra ders eşleştirme işleminin gerçekleştirilmesini sağlamak, *Öğrencinin döndükten sonra değişim sürecinin ilgili bölüm/program yönetim kurulu tarafından onaylanmasını sağlamak. |
Gelen Öğrenci
Öğrenim Hareketliliği |
*Öğrencinin ders seçimine ve ekle-sil işlemlerinin gerçekleştirmesine yardımcı olmak,
*Öğrenci değişim sürecini tamamlayana kadar süreçte görülen aksaklıkları (Devamsızlık, derse ilişkin problemler, yabancı dil vb.) Uluslararası İlişkiler Ofisine iletmek |
Gelen Personel
(Akademik& İdari) |
*Gelen akademik personele öğretim programı hazırlamak,
*Gelen akademik personelin hareketlilik tarihini birlikte planlamak, *Hareketlilik süresince akademik boyutta destek vermek ve Uluslararası İlişkiler Ofisi ile iletişimde bulunmak. |
Gelen Öğrenci
Staj Hareketliliği |
YOK |
Giden Öğrenci
Staj Hareketliliği |
YOK |
Giden Personel
(Akademik & İdari) |
YOK |
Son güncelleme : 19.10.2022 09:31:57